HTML

Egy társaság blogja

Egy osztályból "kivált" pár ember blogja.

Friss topikok

  • .mai lan..: meg van bocsájtva :D igazán meghatóXD amúgy én is bírom a népet (az enyém nem lett olyan kedves, n... (2009.07.06. 22:50) Összefoglalok. Mert miért ne?
  • copiedname: @.mai lan..: SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM SPAMSPAMSP... (2009.07.04. 22:26) Critical Mass
  • copiedname: első (2009.07.02. 22:35) Megnyílt a blog!
  • copiedname: SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM... (2009.07.02. 22:24) A beszélőgép első bejegyzése
  • copiedname: SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM... (2009.07.02. 22:18) Húsvét hétfő [élménybeszámoló]

Linkblog

Petrúsá végre elkészült bejegyzése

2009.04.14. 14:50 :: Petrusá

   No tehát,párszor már neki futottam..lássuk most mi lesz belőle. A tavaszi szünet utolsó napját tengetjük,természetesen ehhez párosul a jól megszokott iskolaundor,de végre holnap ismét találkozunk rég nem látott( azaz tegnap) állatokkal akik a barátaink. Értük már megéri bemenni:)
Mit is csinálunk éppen? Virág lázasan olvassa a könyvét amiből már csak 30oldal van vissza, Gráci linket próbál beírni annélkül h az egészet megjelenítené..vagy valami hasonló..és az imént közölte h sikeresen teljesítette a feladatát..Soma pár perce eltünt és azt ígérte h este felé lesz,Bence kb 1kor lépett le kajálni és rászánni magát h űzze a foglalkozását(ezt tőle idéztem) tehát tanul..még mielőtt félreérti valaki,Mesi is eltünt ha jól vettem ki Anyukája szólította,Bosi jelenleg alszik de állította h néha majd ránknéz..(jótestvér módjára..csak h bekeverjek a családfánkba..),Krisztáról jelenleg nem rendelkezünk információkkal..és végül jómagam..multifunkciós személy révén rejtvénytfelytek éppen eme bejegyzést írom,és közben a külvilág felé álcázom a fizika tanulást.
Lassan befejezem ezt a valamit,ugyanis kb úgy érzem mintha magammal beszélgetnék és lehet h kijön a skizofréniám..meg háth semmi tartalmasat nem írtam,és abból ennyi is elég:D
                                       (az esetleges elírásokért bocsy,egyrészt lusta vagyok visszaolvasni és átírni másrészről ha nem lenne benne elgépelés nem lenne Petrás:D)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://youdontwannareadthis.blog.hu/api/trackback/id/tr511064579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mailan 2009.04.14. 14:56:32

először is: yeaaaah5:D
másrészről meg: annyira hülye vagy:D (gondoltam közlök veled néhány a köztudatban már elterjedt, egyértelmű ténytXD
nem mellesleg tudtam hogy végre sikerülni fog "bejegyezned":D

[Joker-Talker] 2009.04.14. 16:03:35

reggelt.
megszültem a saját felhasználó-cuccomat. majd kitaláljátok hogy ki vagyok, de addig is rejtőzködöm tovább, mert az vicces (meg hát nem fog sokáig tartani)

azért ide írok regényt, mert minden erőfeszítésem ellenére bejegyzést még nem tudok készíteni (pedig filccel is próbáltam írni a monitorra :D -- nem ám, csak jól hangzott)

tehát ez most nem úgy lesz hogy mindenki SAJÁT MAGÁRÓL ír, ha akar, illetve a szervezett közös hülyülések ( ezentúl: SzKH) -ről esetleg?

*mesii. 2009.04.14. 19:25:28

ha már én is itt vagyok és végre valahára fél órás próbálkozás után sikerült regisztrálnom megkérdezhetem mi az az SzKH?? vagy esetleg tudnom kéne? és petra visszetérve a monológodra jó hogy beleírtál bizonyos dolgokat a félreértések elkerülése végett:D:D

.mai lan.. 2009.04.14. 19:28:44

hát szervezett közös hülyülések:D de leírta a kommentbe is

*mesii. 2009.04.14. 19:30:59

bocsánat hogy ily műveletlen vagyok SzKH-tagságom ellenére...:D egyáltalán tag vagyok? :P

.mai lan.. 2009.04.14. 20:47:17

eddig kb az összes SzKH-n ott voltál, eléggé elképzelhetetlennek tűnik hogy ne legyél tag:D
süti beállítások módosítása